۲۴
بهمن

خونی تازه در رگ‌های هپکو

روز شنبه مورخ 23 بهمن ماه 1400 در جلسه‌ای با حضور حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل سیمان تامین از هلدینگ‌های تابعه شستا و علی محمد رفیعی مدیرعامل هپکو تفاهم‌نامه‌ای جهت تامین ماشین آلات معدنی امضا شد.
هوشیاری مدیرعامل سیتا با تاکید بر اینکه توسعه پایدار و ایجاد اشتغال مولد با حمایت عملی از بخش خصوصی محقق می شود افزود: اقتصاد مقاومتی فرصتی مناسب برای صنعت کشور است و با تکیه بر تولید داخل، توسعه بخش خصوصی و افزایش توان داخل، می‌توان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای دست‌یابی به صنعت دانش بنیان را در کشور فراهم کرد.
هوشیاری افزود: حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق بازار، فعال شدن هر چه بیشتر چرخ صنعت، خودکفایی کشور، ایجاد انگیزش سازنده در تولیدکنندگان و صنعتگران در ارائه کالا و خدمات بهتر خواهد شد.
مدیرعامل سیستا با اشاره بر سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی در هم‌افزایی و هماهنگی میان بنگاه‌های اقتصادی خانواده تامین اجتماعی گفت: در این راستا هم‌افزایی شرکت‌های بزرگ اقتصادی در رونق تولید، افزایش صادرات و اشتغال‌زایی بسیار ضروری و از راهبردهای موثر برای پیشرفت و آبادانی کشور است.
شایسته ذکر است پیش از این مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از شرکت هپکو، به استفاده از ظرفیت‌های این شرکت در تامین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت‌های تابعه شستا اشاره داشت.