۲۵
دی

طرح‌های توسعه‌ای غدیر اجرایی می‌شود

علی رستمی مدیرعامل شستا به منظور بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، به همراه اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه، اعضای هیات مدیره و معاونین شستا از شرکت پتروشیمی غدیر بازدید کرد.

علی رستمی مدیرعامل شستا، در ادامه سفر خود به استان خوزستان با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به همراه اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه، اعضای هیات مدیره و معاونین شستا از شرکت پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بازدید کرد.
براساس این گزارش علی رستمی، با تاکید بر سیاست هم‌افزایی و وحدت در شرکت‌ها و دستگاه‌های خانواده وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی گفت: همکاری بین بخشی و هم‌افزایی شستا با شرکت‌های اقتصادی تأمین اجتماعی مانند بانک رفاه کارگران و شرکت‌های تابعه این بانک می‌تواند آثار مثبتی را برای همه مجموعه خانواده رفاه به دنبال داشته باشد.
مدیرعامل شستا، استفاده از نیروهای توانمند بومی را از اولویت‌های مدیریت در مجموعه شستا دانست و افزود: استفاده از سرمايه انساني بومي و توجه به توانمندي آن‌ها به دليل داشتن حس تعلق و تعهد نسبت به موطن خويش مزاياي زيادي دارد و نیروی انسانی متخصص و بومی از نقاط قوت پتروشیمی غدیر است.
رستمی همچنین با توجه به شعار سال که سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی می باشد گفت: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای، رفع چالش‌ها و موانع باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی استان در زمینه‌های مختلف استفاده و بهره‌برداری کرد.
مدیرعامل شستا شفافیت را از مهمترین راه کار های مبارزه با فساد برشمرد و اظهار داشت: عرضه محصولات از طریق بورس و نظارت بر آن یکی از راه‌های مبارزه با فساد است.
شایسته ذکر است شرکت پتروشیمی غدیر، تولید کننده پی وی سی است ، PVC این شرکت، مرغوبترین محصول بازار محسوب می شود. تولید و عرضه پلی وینیل کلراید (PVC) با رعایت استانداردهای کیفی و زیست محیطی در بازارهای داخلی و خارجی با هدف ارزش افزایی برای سهامداران مهم ترین مأموریت پتروشیمی غدیر به شمار می رود.