شرکت ایرانسازه (سهامی خاص)
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت ایرانسازه، روز ۱۷ خردادماه ۱۴۰۵، با حضور اعضای هیئتمدیره، مدیران ارشد و نمایندگان هلدینگ سیتا برگزار شد.
در این نشست که با هدف بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۴ تشکیل گردید، صورتهای مالی شرکت مورد رسیدگی قرار گرفت و گزارش عملکرد حوزههای مختلف عملیاتی و مالی با حضور بازرسان و سهامداران ارزیابی شد.
ریاست این مجمع را احسان کیانارثی، معاون اقتصادی و نظارت بر امور شرکتهای هلدینگ سیتا بر عهده داشتند که ضمن تبیین سیاستهای کلان هلدینگ، بر اهمیت تداوم مسیر رشد و بهرهوری در شرکت ایرانسازه تأکید کردند.
در ادامه این جلسه، فرشاد شاهوردیفرد، مدیرعامل شرکت ایرانسازه، ضمن ارائه گزارشی جامع از دستاوردهای عملیاتی و برنامههای راهبردی شرکت، به تبیین ظرفیتها و توانمندیهای مجموعه پرداخت.
ایشان با اشاره به افقهای پیشرو اظهار داشتند: «امیدواریم در سال پیشرو با بهرهگیری هوشمندانه از تمامی ظرفیتهای موجود و با همافزایی، جدیت و انسجام تیمی، گامهای مؤثری در مسیر ارتقای شاخصهای عملکردی و توسعه پایدار فعالیتهای شرکت ایرانسازه برداریم.»
شایان ذکر است این مجمع با تاکید بر شفافیت عملکرد و همسویی با استراتژیهای هلدینگ مادر به کار خود پایان داد.