۱۱
مهر

تبریک هیئت مدیره به یک انتصاب

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران سازه ؛

صبح امروزسه شنبه 11 مهر ۱۴۰۳، سیّد محمّد حسین حسینی، رئیس هیئت مدیره شرکت ایران سازه، به همراه رضا رحیمی، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره و دیگر اعضای هیئت مدیره، با حضور در دفتر حامد قادر مرزی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور دیدار و انتصاب ایشان در سمت جدید را تبریک گفتند.

 

 

 

حامدقادرمرزی از اعضای سابق هیئت مدیره شرکت ایران سازه بوده است که به تازگی با حکم وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شده‌ است . این دیدار که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد، اعضای هیئت مدیره شرکت ایران سازه ضمن تبریک به قادرمرزی، برای ایشان آرزوی موفقیت و پیشرفت در مسئولیت جدیدشان را نمودند . همچنین در این دیدار، بر اهمیت همکاری‌های آینده بین شرکت ایران سازه و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تأکید شد.

قادرمرزی نیز از حضور و تبریکات اعضای هیئت مدیره شرکت ایران سازه تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند که با همکاری و همدلی، بتوانند گام‌های مؤثری در جهت بهبود وضعیت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بردارند. در پایان با اهداء یادبود ولوح تقدیری با امضای محمد حسین حسینی و رضا رحیمی از ایشان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، قادر مرزی یکی از نخبگان جوان کرد و اهل سنت است که دارای تحصیلات و تجربیات متعددی در زمینه برنامه‌ریزی و توسعه روستایی می باشد . ایشان دارای دکترای برنامه‌ریزی روستایی از دانشگاه شهید بهشتی هستند و در گذشته به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی فعالیت کرده‌اند و از اعضای هیئت مدیره شرکت ایران سازه بوده است .

شرکت ایران سازه ضمن تبریک به آقای حامد قادر مرزی، برای ایشان آرزوی موفقیت و پیشرفت در مسئولیت جدیدشان را دارد. امیدواریم که با همکاری و همدلی، بتوانیم گام‌های مؤثری در جهت بهبود وضعیت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برداریم.