۱۶
مهر

رضا رحیمی به مناسبت بزرگداشت روز روستا و عشایر به دکتر قادر مرزی تبریک گفت

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران سازه؛

رضا رحیمی مدیر عامل شرکت ایران سازه ضمن بزرگداشت روز روستا و عشایر به دکتر حامد قادر مرزی عضو هیئت مدیره شرکت که به تازگی با انتخاب شایسته ای  از طرف وزیر محترم تعاون ، کارو رفاه اجتماعی به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور منصوب شده بود تبریک گفت.

 

 

 

متن تبریک رحیمی بدین شرح است:

 

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر حامد قادر مرزی

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ و مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور و عضو محترم هیئت مدیره شرکت ایران سازه

 

با سلام و احترام

بدینوسیله فرا رسیدن روز روستا و عشایر را به جنابعالی و تمامی همکاران محترمتان تبریک عرض می‌نمایم. بی‌شک تلاش‌های بی‌وقفه و ارزشمند شما در راستای ارائه خدمات بیمه اجتماعی به روستاییان، کشاورزان و عشایر عزیز کشور، نقش بسزایی در بهبود کیفیت زندگی و آرامش خاطر این عزیزان داشته است.

امید است با ادامه این مسیر پرافتخار، شاهد توفیقات روزافزون شما در راه کاهش آلام و افزایش رفاه روستاییان و عشایر کشور عزیزمان باشیم.

در پایان، لازم می‌دانم از زحمات بی‌دریغ عشایر و روستاییان عزیز که با تلاش‌های مستمر خود نقش مهمی در رشد و توسعه پایدار کشور ایفا می‌کنند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و این روز را به تمامی این عزیزان تبریک عرض نمایم.

 

 

            با آرزوی موفقیت و سربلندی

            رضا رحیمی مدیر عامل شرکت ایران سازه