۱۰
مهر

سرپرست امور مالی و سرپرست واحد حسابداری منصوب شد

 

 

رضا رحیمی مدیر عامل شرکت ایران سازه طی احکام جداگانه ای آقای غلامرضا دماوندی را به عنوان سرپرست امور مالی و آقای صادق توحیدی کریمی را به عنوان سرپرست واحد حسابداری منصوب کرد .

 

 

 

در بخشی از حکم انتصاب آقایان دماوندی و توحیدی کریمی چنین آمده است :

 

با عنایت به مراتب تعهد تخصص و تجارب شما به موجب این ابلاغ تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست امور مالی و سرپرست واحد حسابداری شرکت ایران سازه منصوب می‌شوید .

امید است با استعانت از پروردگار متعال و در نظر گرفتن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضوابط و مقررات قانونی بالادستی، رعایت جوانب شرعی و به نحو احسن و با جدیت به شرط امانت و صداقت و بهره‌گیری از خلاقیت‌های فردی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران و استفاده از نظرات صاحب نظران و کارشناسان با تقویت نظم، انضباط اداری، رعایت دقیق ضوابط و مقررات در جهت تحقق برنامه‌ها، بهینه‌سازی وظایف محوله افزایش بهره‌وری و قبول مسئولیت‌های ناشی از قانون مسئولیت مدنی خدمات ارزنده‌ای را در حوزه کاری خود معمول دارید.

در خاتمه توفیق روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فداه… و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.