۱۳
خرداد

پیام مدیرعامل شرکت ایران‌سازه به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران سازه، متن پیام مهندس رضا رحیمی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت به شرح زیر است:

در آستانه نیمه خرداد سال 1368 اتفاقی رخ داد که غوغایی در دل مردم ایران بر پا کرد، زلزله ای عظیم در دل های مردمی که عاشقانه گوش به فرمانش بودند، همان زمان بود که بعض ها ترکید و سر تا سر ایران و جهان که با نام و پیام امام راحل آشنا بودند، یکپارچه گریست. چرا که یار همیشه انقلاب، آن بزرگ مرد تاریخ، آن نجات دهنده بشریت از جهالت و ظلمت، به ملکوت اعلی پیوسته و یاران خود را در فراق خویش گریان و پریشان گذاشته بود. بزرگمردی از سلاله زهرای اطهر سلام الله علیها که نرمی صدای ملکوتی اش گوش زمان را نوازش می داد و شعاع سیمای نورانی اش، روشنگر راه زندگی بود.

آن بزرگمرد رفت و پیامش برای ما به یادگار ماند:

«من با دلى آرام و قلبـى مطمئن و روحى شاد و ضمیرى امیدوار به فضل خدا از خدمت خـواهران و برادران مرخص و به سـوى جایگاه ابــدى سفر مى کنـم و به دعاى خیر شما احتیاج مبرم دارم و از خداى رحمن و رحیـم مى خـواهـم که عذرم را در کوتاهى خدمت و قصـور و تقصیر بپذیـرد و از مـلت امـیدوارم که عذرم را در کـوتاهى ها و قصـور و تقصیـرها بـپذیـرنـد و بـا قــدرت و تصمیـم و اراده بــه پیش بروند»

امام رفت، اما راه و یادش جاودانه است، او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده و فنا ناپذیر است و به راستی که او حقیقت همیشه زنده تاریخ است و ما نیز بند دلمان را گره زدیم به وجود بزرگ مردی که جوانان، دلداده پند پیرانه‌اش، پیران شورآموز روح جوانانه‌اش، واعظان خوشه‌چین خرمن بیانش، ذاکران بهره‌مند از نکته‌های بدیعش، قاریان، در کمند مَدّ نگاهش، متهجدان اسیر سلسله اشک و آهش. اهل ذوق، شیفته روح لطیفش، اهل ادب، مفتون فکر بدیعش، اهل دل، مخمور شراب شیدایی‌اش، اهل رزم، مرید روح عاشورایی‌اش. اهل قلم از قدرت قلمش متحیر، اهل سخن از طبع سیال و ذهن جوالش مدهوش، اهل سیاست از هوش سیاسی‌اش حیران، اهل فرهنگ از ژرفای فهمش سر به گریبان، اهل مطالعه بر گستره کتابخوانی‌اش ثناخوان و ما ماندیم و پایبندی به این جمله که اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام (ره) است.

پانزدهم خرداد نیز از دیگر روزهای بزرگ و سرنوشت سازی است که یادآور حرکت و جنبش آزادی خواهان و دین‌دارانی بود که با رهبری امام راحل و با ایثار و از جان گذشتگی، در تاریخ جاودانه شدند و افتخار و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند.

سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف میهن اسلامی وهمکاران در صنعت ساختمان تسلیت عرض می‌نمایم؛ امید است با پاسداری از آرمان های رفیع انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) و برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته انقلاب و توصیه‌های ایشان به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ»در راه اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش توفیق یابیم.

رضا رحیمی

مدیر عامل شرکت ایران سازه

1403/03/13